انتقاد ویا پیشنهاد شما مربوط به کدام واحد می‌باشد (لطفاً علامت بزنید)
دفتـر مدیـریـت   روابط عمومی   مالی   اطلـاعــات   معاونت   حراست   اداری و پشتیبانی  دبیرخانه  فنی و اجرایی   معمــاری و شـهرسـازی   انفورماتیک   خدمات شهری   املاک و حقوقی  
مراجعه کننده محترم : با سلامخواهشمند است جهت افزایش کیفیت خدمات ارائه شده ونیز رفع هر گونه مشکلات ونواقص احتمالی به سوالات ذیل با دقت پاسخ داده و مارا در راستای انجام هرچه بهتر وظایف یاری نمایید.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1- آیا اطلاع رسانی وراهنمایی لازم بصورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟2- نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟3- نام فرد یا افرادی که متناسب ترین برخورد را با شما داشته اند مرقوم فرمائید.4- نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند مرقوم فرمائید.5- یا خدمات مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سایر بخشها (نام ببرید):موضوع پیشنهاد ی شما چیست؟
وضعیت نامطلوب موجود دربخش مورد نظر شما چه بوده است ؟لطفاً بطور دقیق شرح دهید:
6- چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است آن را بنویسید (با ذکر مورد و نام فرد مورد نظر )
در صورت تمایل این قسمت را تکمیل نمایید:نام ونام خانوادگی :شماره تماس:
کد امنیتی : (عدد زیر را وارد کنید.)  






بلی   تاحدودی   خـیر  
بسیار خوب   خوب   متوسط  
بلی   تاحدودی   خیر  
فرم انتقاد و پیشنهاد
ضمن تشکر از شما ارباب رجوع محترم که با ارائه نظرات ، پیشنهادها و انتقادهای سازنده ، ما را در افزایش کیفیت ارائه خدمات شهروندی و رفع مشکلات و موانع موجود یاری می‌نمائید، به آگـاهـی می‌رساند به پـاس قدردانی از این اقدام،به بهترین پیشنهاد و انتقادسازنده در پایان هر فصل جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.